Konstigt nog, så känner jag mig väldigt pigg.

Go morron, go morron!
Kom hem runt tio igår, eftersom jag var tvungen och jobba över till halv tio. Men konstigt nog var jag inte trött när jag kom hem, trots att jag hade varit på jobbet i mer än 9 timmar. Det är det som är så bra med sommaren, man blir inte trött på samma sätt. Hade det varit vinter så hade jag ju däckat direkt.

Och nu är jag uppe med tuppen. Har redan hunnit duscha och käkat frukost. Nu återstår det bara att gå ut med hunden och sen dra till jobbet. Fast det känns som jag verkligen har för mycket tid på mig just nu, kanske därför jag är lite lagom långsam och hinner till och med blogga lite.

I eftermiddag blir det kalas, med tårta (hoppas jag) och..kaffe kanske? Noah fyller ju 3 i morron, men hans föräldrar börja jobba då så det blir kalas idag. Vi alla har köpt en cyckel till honom, och rätt cyckel också för han ska få den han har önskat sig. Så det blir nog en bra dag det här.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0