"Lika barn leka bäst, men olika barn leker ännu bättre."

Jag har tänkt mycket på det här med vänner. Vi är fem "bästa" vänner som ofta är med varandra, men alla av oss är vädligt olika. Fick en fråga en gång, "hur kommer det sig att ni alla är så bra vänner, ni är inte alls lika". Och det kanske är så, lika barn leker bäst, men olika barn leker ännu bättre.

Jag vet inte vad jag skulle ha gjort utan mina vänner. Alla har något att ge mig, och man vänder sig till dem för olika anledningar. Och jag måste säga, att vara med någon av mina flickor förgyller min dag!

Sen har jag självklart andra väldigt bra vänner, som Johanna. Hon är som tidigare sagt min lilla kompis. Och det kommer hon nog alltid att vara, (med tanke på att hon är två år yngre än mig..haha). Ibland blir jag glad av bara tanken att jag har så bra vänner. Och tro mig, sånna fina vänner som jag har ska man verkligen inte ta för givet, bättre än så kommer man aldrig att få! =)
        


Får bli google sökning med bilder nu när jag inte
hittar mitt minnes stick där alla bilder finns.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0