"Tänk att något så hårt kan vara så skönt!".

Måste ju förklara rubriken så ni inte tror att jag är snuskig såhär på morgon qvisten. Det kommer ifrån när vi var på Åland. Jag, Matilda och Anna hade precis badat och gick och la oss på en sten för att sola lite. Inte för att det var så varmt, men bara för att ligga och mysa lite i solen. Så mitt i allt när vi ligger där så säger Matilda helt plötsligt "ååh tänk att något så hårt kan vara så skönt". Och självklart börjar vi alla att asgarva.. haha.

Men hur som haver, går kvällen var nice. Det vart lite vin och TP med fina människor och sedan utgång. Har knappt varit ute på hela sommaren, har nog varit ute max tre gånger. Illa, har jag verkligen jobbat så mycket?haha. Men kul hade vi, och jag hade för ovanlighetens skull höga skor på mig. Så mina fötter är inte direkt jätte glada på mig idag.. haha. Men men, vad gör man? Vill man vara fin så får man lida pin!


Gammal bild tyvärr,
men det kändes som
inlägget behövde en bild..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0