Va glad jag vart!!!!

Som tidigare sagt, så gick min gammla data sönder. Men min mammas kompis lyckades att få fram alla bilder som jag hade. Fan va glad jag vart! Så nu sitter jag bara och kolla på alla bilder. Blir jätte glad när jag ser dem, för många av bilderna har ett roligt minne till.

Igår hade jag en super mysig kväll. Drack öl och hade allmänt trevligt med folk från jobbet. Det var faktiskt jätte kul. För varför ska man inte kunna umgås med folk från jobbet för? Man tycker ju om dem på jobbet och kan sitta och snacka med en kopp kaffe där. Då kan man lika gärna ta en öl och umgås.


Firar det här med bilderna med att lägga upp en bild på Noah. (Förra sommaren)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0