Varför inte skylla ifrån sig när man kan? haha

Min mormor och moster är här tills i morron. Och min mormor är en aning lite pedantisk, medans jag och mamma brukar lägga våra saker överallt hela tiden (där vi själva vill ha dem så man hittar dem). Men nu när mormor är här så hittar man för det första ingenting och man kan skylla ifrån sig på mamma.

Som i morse, så hade jag lånat hennes brillor och lägger dem sen på diskbänken (brukar lägga dem där). Så kommer mormor och frågar om dem är mina och varför dem ligger på diskbänken för det är ju ingen bra plats att ha dem på. Då säger jag snabbt "ne det är mammas, så hon måste ha lagt dem där.. höhöhö".

Fast det bästa med min mormor är att hon har börjat genomskåda det här nu, så nu vet hon att det är jag som lägger allt på konstiga ställen.. haha. Hon är inte dum den där inte!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0