Det är illa om jag inte hittar något nu när jag är så pepp!

Ska strax iväg på en shopping tur. Så jag hoppas verkligen att jag hittar något. Tycker att många gånger när man verkligen vill shoppa så hittar man ingenting alls, man panik köper någon tröja här och där. Och när man inte har råd eller egentligen tid att shoppa så hittar man ingenting. Undra varför det är så?

Jag måste i alla fall hitta en bikini, det är det viktigaste med dagen. Och sen att jag och Johanna ska umgås lite är ju bara ett plus. Tycker om att shoppa med Johanna, hon är lika snabb som jag. Och jag tror ingen av oss testar speciellt mycket kläder, utan köper bara..haha. Man kan ju inte slösa dyrbar shopping tid på att prova, det går ju inte!

Nu ska jag skutta in i duschen, för jag är som vanligt lite långsam. Ska vara klar om en timma och har bara hunnit dricka kaffe, illa!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0