Jag har helt enkelt inte orkat.

Har inte ens orkat sitta vid datan på flera dagar. Har i för sig gjort en massa saker, men jag brukar alltid ha tid för datan, men har inte haft någon lust. Har firat midsommar med fina vänner, fint väder, god mat och god dricka. Och det slutade med bad i Noahs pool, riktigt skönt faktiskt! haha.

Sen har jag bara varit upptagen med att jobba. Och igår kväll drog flera stycken och hade picknick och spelade lite kubb, jätte mysigt faktiskt. Man får passa på medans vädret tillåter en att vara ute. Jag blir nästan lite stressad av det här med sommaren, den har i princip bara börjat, men jag tycker redan det känns som den snart är över. Dagarna går på tok för snabbt.

Idag är jag ensam här hemma och ledig. Resten av familjen är på Kolmården. Så jag ska tvinga hit Anna för lite sol och förmodligen bad i Noahs pool.. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0