Lill killen fick bada i alla fall.

Det vart bad igår trots allt, fast dock inte i den varma lilla bassängen. Utan i den stora halv kalla bassängen. Men det gick bra, först tyckte Noah att det var läskigt och krammla sig fast vid mig hela tiden, men sen tyckte han att det var kul, han hoppade till och med från kanten flera gånger. Men roligast hade han i duschen. Det var tydligen jätte roligt, för där stod han och skratta som bara den.. tokungen!


Det här ska vi nog göra igen, fast nästa gång ska vi se till och kunna vara i den lilla bassängen. Tycker det är kul att hitta på saker med Noah, bara han och jag. Det är ju trotsallt min systerson. Har bestämt mig att jag är den som ska skämma bort han totalt under hela livet. Varför ska jag behöva skaffa barn? Har ju en jag kan låna och ge tillbaka när han blir lite för mycket. Det är ju toppen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0