Ny tvångstanke osv osv.

Har nästan blivit helt besatt av att smörja in händerna. Brukar sällan göra det, men mina nagelband har blivit så förstörda på jobbet. Så nu smörjer jag in dem hela tiden. Har blivit som en tvångstanke. Så fort det börja kännas som att händerna är lite torra så smörjer jag in dem igen..haha.

Är ledig idag, så skönt. Igår var jag så himmla trött på jobbet och folk, är fortfarande det fast inte lika mycket. Det är knappt så att jag vill gå dit igen.. hehe. Men, pengar måste man ju ha så har inte direkt något val. Får väl göra det bästa av det hela, helt enkelt. (Har inte direkt något annat val..haha.)

Idag ska jag göra något som jag aldrig har gjort förut, ska nämligen gå till badhuset med Noah. Det ska bli kul, hoppas bara att han inte får för sig att hoppa i den stora poolen. Men det ska bli kul, för både han och mig. Jag är mest glad att jag ska få sitta i den varma barn poolen. Men det ska bli kul att plaska lite med han. Att Sarah vågar lämna han med mig i ett badhus är ju ett rent under!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0