Precious.

Gårdagen var väldigt trevlig. Men gud så mätt jag vart! Känns inte som vi gjorde något annat än att äta hela kvällen vi var här. Först nachos, sen kaka, sen chips till filmen. Och filmen var btw grymt bra, fast väldigt hemsk. Såg på "Precious", och jag rekomenderar den verkligen, trots att den var väldigt hemsk.

Den handlade om en 16 årig tjej som ska få sitt andra barn med sin pappa som har utsatt henne för incest. Men det var inte enbart hennes pappa som var hemsk utan hennes mamma också som utsatte henne för både fysisk och mental misshandel under flera år, och hon fick i princip ta hand om hennes mamma också. Samtidigt som hon ville göra något vettigt av sitt liv. Riktigt bra film, se värd!

 

Kommentarer
Postat av: Elina

åh den vill jag se! älskar att tortera mig själv med sånt! Hur är det annars?



puss

2010-06-28 @ 20:07:54
URL: http://klassensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0