Sommarlåtar på repeat.

Hela helgen har jag lyssnat på glada sommar låtar. Finns så många bra, som jag egentligen bara vill lyssna på på sommaren. Känns bäst så..haha. Så nu sitter jag här och lyssnar på nice sommar musik och försöker tagga till för att dra till Vill egentligen inte nu när solen har börjat titta fram. Får hoppas på att dagen går snabbt.

Har en riktigt skön vecka den här veckan. Jobbar bara tre dagar. Men det är bara för jag har semester på två dagar. Men det ska bli riktigt skönt. Jobbar idag, onsdag och på söndag. Så fira midsommar kan jag göra utan att få dåligt samvete. Inte för att vi har något planerat mer än att bli fulla, men det blir nog bra det ! haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0