Varför är det inte helg än? =/

När jag vaknade så var jag helt säker på att det var torsdag idag och snart helg. Men tänk så fel man kan ha, eftersom det bara är tisdag. Måste ju medge att jag vart lite lagom besviken över det här. Fast det är åtminstonde sol ute idag, istället för grått tråk väder.

Så istället för två arbetsdagar kvar till helg, så har jag tre. Det känns lite lagom tråkigt. Tycker faktiskt att helgen kan börja på onsdagar, så är det bara två arbetsdagar i veckan. För mig spelar det ifs egentligen ingen roll eftersom jag också jobbar på helgerna, men i alla fall. Det vore ju toppen!

 
Ja jag vet att jag måste
ta nya bilder, ni får nöja
er med de gammla! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0