Whatever it was, I want some.

Känns lite halv tråkigt att vara ledig idag, när alla andra jobbar. Riktigt dålig timing måste jag säga. Men får göra det bästa av läget, får se till att städa lite, plocka rätt, sitta lite i solen. Och om jag har tur så kan jag ju alltid säkert få låna Noah en sväng.

Som btw, tror att det är han som ska få en hund. Häromdagen hade han sagt " Emelie ska köpa hund...till mig! :D:D:D:D". Även fast vi har diskuterat att det är min hund och han håller med..Han är ju allt bra söt den där. Längtar riktigt mycket tills på torsdag, även fast många är lite negativa så är jag väldigt glad. Känns riktigt bra det här!


Ungefär så där ser han
ut enligt min pappa.
(jag har ju inte sett han än..haha )



Kommentarer
Postat av: anna

sötnooos! ;D

2010-06-01 @ 21:21:08
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0