A day in bed with vamps.

Har legat och degat med feber och huvudvärk i sängen hela dagen. Och vad gör man då? Jo, man kollar på något som gör en åtminstonde lite gladare, True blood. Ja jag vet, har redan sett den första säsongen en gång men det är svårt att låta bli att kolla. Man blir nästan lite besatt. Har kollat i fem timmar, tills jag tröttna. Eller tröttna och tröttna, orkade inte kolla medans pappa satt och fråga tusen frågor om varför,var, hur?

Förutom att enbart har legat i sängen så har min dag varit lite innehållsrik, med tanke på att jag tappade ett helt glas i golvet när jag damsugade. Så fick (som vanligt), glas i foten. Måste verkligen se mig för när jag/eller någon annan tappar glas i golvet. Förstår inte hur jag alltid lyckas. Men irriterad vart jag, skulle ju bara städa lite snabbt men istället vart det mer som stor städning..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0