Det här med spotifyreklamerna..

Är det bara jag som tycker att Spotify reklamerna är en aning flummiga? Jag tycker i alla fall att dem är det. Tycker det är lite random reklamer. Och jag börjar undra om spotify vill att jag ska börja träna? Att det är någon hint som dem har, för idag har jag hört Paolo Robertos reklam minst 15 gånger. Ni vet den där "nu ska fettet brinnaaaaaa". Den reklamen.


Och ibland känns det som att det är mer reklam än musik. För ibland är det ju reklam efter var enda jäkla låt, medans ibland kan det gå nästan en timma utan någon reklam alls. Ja jag vet, jag kan skaffa premium, men vafan. Gratis är bra, och det finns alltid en baktanke till att det är gratis, så antar att jag får sluta klaga och helt enkelt stå ut med "NU ska fettet brinnaaaa" reklamer.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0