En gigantisk garderob, men inget att ha på sig. Hur går det här ihop?

Jag tycker alltid att det känns som om jag inte har något att ha på mig. Eller att jag alltid lyckas ha samma kläder, fast i omgångar. Det är inte så som att jag inte har några kläder, jag har en överfylld garderob + en hel byrå fylld med kläder, men konstigt nog inget att ha på mig. Försöker alltid tänka ut dagen före vad jag ska ha på mig, så jag slipper den där klädpaniken. Men oavsett om jag har tänkt klart, eller inte så blir det oftast den där stressen i alla fall. Jag har en tedens att inte hitta det jag vill ha på mig..

Får nog ta en sväng till affärerna någon dag när jag hinner den här veckan för att shoppa lite nytt. Skor och långa tröjor, det är vad jag vill ha. Vi struntar i jeans, dem ger enbart ångest inget annat. Jeans e för långa,för korta, för tajta, för stora, fula vid knäna.. jaa you name it. Det är oftast något fel på mina jeans, så jag lever med leggins och strumpbyxor istället. Funkar det med, eller vad tycker ni? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0