I wanna be where the rainbow ends.

Min dator är ju sönder (hamna på golvet, vet inte hur) , så det är en riktigt stor spricka i hela skärmen. Så nu sitter jag vid syrrans gammla data och hittar massa random bilder. De mesta är på henne son dock. Kan man ha för mycket bilder på sitt barn?Verkar inte som det.. haha.

Så hitta jag bild på en talva som pappa har gjort,som egentligen är syrrans, men hon vägrar ju hämta den.. så jag paxar den nu. Så du vet det Sarah, den är min nu! Haha. Älskar den här tavlan. Inte enbart för att det är pappa som har gjort den, utan för att jag tycker den är riktigt fin.


Kommentarer
Postat av: sarah

1: neej never nooooo!!!

2. om den e så jävla mkt i vägen för er, lämna den?! hahah

3. MIN MIN BARA MIN!!!

2010-03-15 @ 13:47:11
URL: http://skight.blogg.se/
Postat av: Mariam

Älskar den tavlan! Så himla fin!

2010-03-15 @ 21:01:09
URL: http://starringmariam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0