ibland är kyckling jätte äckligt.

Jag hatar när kyckling är lite segt, ni vet som den kan bli ibland? Ofast när den är upptinad. Och jag har helt plötsligt fått för mig att det är jätte äckligt, klarar verkligen inte av att äta sån "seg" kyckling, det går bara inte ner. Jag vill att min kyckling ska vara nästan bränd, och torr, och ha massa krydda för då kan jag äta den.

Jag var aldrig så förut, har bara blivit så helt plötsligt. Men jag är likadan när det gäller ägg. Oftast kan jag inte äta det, kan bara göra det ibland när jag får för mig att det är gott, annars går det inte alls. Tycker det är tråkigt, jag som önskade att jag tyckte om allt som gick och äta, matglad flicka som jag är.. :( haha

Kommentarer
Postat av: sarah

ja, det e ju bara min syster som kan blogga om kyckling tolv på kvällen. haha kände du dig filosofisk eller nått? haha

2010-03-13 @ 08:52:24
URL: http://sknight.blogg.se/
Postat av: emelie

Sv : haha nej, men äcklad av kycklingen... haha

2010-03-13 @ 09:21:20
URL: http://emeliefight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0