"it's the crazy things in life that makes me happy"

Jag är på sjukt bra humör idag. Riktigt sådär överdrivet glad. Det har varit sol, våren närmar äntligen sig, har lyssnat på grymt bra musik hela dagen och planerat massa kul. Man kan inte låta bli att vara något annat än lycklig. Jag älskar faktiskt mitt liv, jag har det bra. Jag har min familj, mina underbara vänner, och ett bra jobb. Vad behöver jag mer? Ingenting. Allt är precis som det ska vara, jag skulle verkligen inte vilja ändra på något.. så nöjd är jag.

Kan komma på mig själv att tänka på massa roliga grejer som vi har gjort. Blir så glad av alla minnen jag har med mina vänner, både dem bra och dem dåliga är minnen som kommer vara med mig hela mitt liv. Vi har gjort så mycket kul tillsammans, och galna grejer tillsammans. Men det är sånt som gör mig glad att tänka tillbaka på. Det är helt underbart, egentligen. Vi alla har varit vänner hur länge som helst, och visst har saker förändrats med tiden, men vänner är vi fortfarande, det är kärlek! Sann kärlek, på riktigt.


 



Kommentarer
Postat av: Elina

Tack gumman! =) söt bild på dig!

2010-03-23 @ 11:56:19
URL: http://klassensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0