L.o.v.e is just antoher word that i never will learn how to promounce.

Till skillnad från dem flesta så är jag en sån människa som verkligen inte få måndags ångest. Jag gillar måndagar, ny vecka som förmodligen kommer gå snabbt och sen är det helg. Man kan inte klaga allt för mycket på dagarna, eller över att helgen är slut, för helgen kommer ju snart igen.

Blir bara att jobba kvällar den här veckan, mig gör det absolut ingenting. Jag gillar sovmorgonar, är inte direkt någon morgon människa, och jag kan till och med vara lite halv otrevlig på morgonen. Speciellt innan jag har duschat och om något går fel. Blir jätte irriterad då, och skyller allt på stackars mamma. Känner mig knäpp ibland som tänker att det är hennes fel om jag tappar något.. jag vet att det är helt ologiskt, men man är inte riktigt sig själv på morgonen!



Morgonens "hej jag lyssnar sönder låt". I like! ;)

Kommentarer
Postat av: emma

sv: tack så mycket, hihi det har jag inte tänkt på

2010-03-29 @ 12:01:06
URL: http://emmizjansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0