Min femte helg..

Nu är det min femte helg i streck som jag jobbar på. Jag förstår inte ens själv hur jag orkat. Känner mig knäpp snart, förstår inte ens hur jag har orkat jobba så många helger. Men är man envis så är man. Plus att det finns ju faktiskt kaffe. Undra helt seriöst, hur mycket kaffe jag har druckit under dem här senaste veckorna?

Noah är förövrigt här. Han är kul han, tar fram alla skor och har på sig dem i tre minuter sen går han och hämtar ett nytt par. Och blir lika glad för varje par skor han tar fram, alla skor är lika fina. Och dem med klack säger han "ååh klackklack, fin" till.. haha. Han är tokig den där! =)

Nu blir det snabb dusch, snabbfrukost, snabbfix innan jag ska snabbgå till jobbet. Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0