My love is a revolver.

I väntan på att släpa i väg mig till jobbet så sitter jag och lyssnar på massa bra musik. Reta mig inte nu, men har verkligen fastnat för Madonnas låt "revolver". Gillar den riktigt mycket. Finns så mycket musik som jag gillar, med tanke på att jag lyssnar på nästan all sorts musik. Har flera favorit låtar, och alla dem är olika.

Men några som jag alltid har älskat, och säkert lyssnat sönder på vid det här laget är The sounds, love them! Enda sen "hit me" låten kom så har jag älskat dem. Finns inte en enda låt med dem som jag tycker är dålig. Kommer nog alltid lyssna på dem. Sen när jag är 40 och har mitt lilla fotbolls lag så kommer jag nog att tvinga på mina stackars barn att lyssna på dem också.. haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0