Saw filmerna är som en never ending story.

Jag älskar skräckfilm, trots att jag är så sjukt lättskrämd. Antar att jag gillar att bli lite skrämd eller något. Men så fort jag kollar på en skräckfilm, så ångrar jag mig direkt när jag har satt på filmen. Tycker alltid att det är läskigt direkt, och blir rädd för minsta lilla grej..

Igår såg jag och Anna på (7e?), Saw filmen. Den var bra, den va lagom spännande, och lagom äcklig. Men med onväntat slut. Och det känns nästan som att det nog kommer komma en till film. Varför inte 10 till medans dem ändå är i farten? Men den va bra, lagom mycket äckligt i den, behövde inte blunda allt för många gånger.
Men något som är läskigast i hela filmen är den där jäkla dockan! Den är jätte läskig, speciellt skrattet. Tänk er att vakna mitt i natten av att den där dockan är i ditt rum och skrattar... usch och fy. Nu skrämmer jag nästan upp mig själv! haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0