Sunny sunday.

Idag är jag riktigt utvilad och glad. Och att solen skiner gör allt ännu bättre. Men det känns så konstigt att det är sol ute, man är inte riktigt van. Får nästan ont i ögonen av att vara ute i det här starka ljuset. Men jag ska inte klaga, för det är underbart! Nu känns det verkligen att våren börjar närma sig.. LÄNGTAR!

Igår var vi hos en kompis och drack lite, men jag åkte hem rätt så tidigt. Dels för att jag var tok trött, och dels för att jag mådde inte helt hundra. Men tror det beror på min konstanta vätskebrist. Jag är riktigt dålig på att dricka, glömmer bort att göra det helt och hållet. Glömmer bara bort det, även fast jag vet att jag är törstig. Men det var riktigt mysigt, trots att jag åkte hem tidigt. Däckade nästan direkt när jag kom hem kändes det som, halv kollade på en film och försökte hålla mig vaken.. haha.

Idag blir det jobb, ovanligt va? Men har sov morgon, så börjar inte förens 3. Brukar vanligtvist inte gilla det, men idag går det bra eftersom Noah är här. Då kan jag passa på att mysa lite med honom för att fördriva tiden. För det är ju ändå inte så jätte ofta jag träffar honom, då får jag passa på att spendera så mycket tid som möjligt när han är här..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0