Sweet dreams or a beautiful nightmare?

Hej och hå! Har varit helt off i ett par dagar, men har jobbat som en dåre! Har inte haft tid att blogga, knappt ens sitta vid datan eller träffa vänner. Har jobbat, kommit hem, ätit, och sovit. Så har mina dagar sett ut.. haha.
Men snart blir det lite ledigt iaf. Tre dagar kvar, sen blir det hela EN dags ledighet innan jag ska jobba helg.. haha

Jobbaholic? Jag? Lite kanske? Man skulle kunna tro det faktiskt. Nu har jag blivit så van med att vara på jobbet och stressa runt och fått mina vanliga dags rutiner med jobbet inräknat, så jag tror inte att jag vet vad jag skulle kunna göra på en ledig dag.

Nu blir det i alla fall en bra frukost, är jätte hungrig med tanke på att jag slarvade lite med middag igår. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0