Undrar om jag har blivit morgon människa?

Förut hatade jag verkligen tidiga morgonar, och kunde sova hur länge som helst. Men nu har jag oftare och oftare börjat gå upp tidigare, även fast jag är ledig och kan sova ut. Tycker liksom att det är lite mysigt att sitta och dricka kaffe i lugn och ro, och se folk utanför fönstret skynda till sina jobb. '

Idag vart jag iför sig väckt, så det var inte frivilligt att vakna. Men jag var pigg, och kände mig nästan lite rastlös, så sen halv åtta har jag roat mig med ingenting alls. Läst bloggar, ätit lite godis, druckit kaffe och lyssnat på musik, ni vet det vanliga.

Ska i väg till jobbet om ett par timmar, ska på personal möte, där efter blir det fika med Elina. Var riktigt länge sen vi träffades. Men det blir ju så, vi är vuxna nu och har jobb. Och våra jobbtider går om varandra.. haha. Så man får ses när man lyckas vara ledig på samma dag.

Kommentarer
Postat av: Elina

Hej darling! Jag är tillbaka i bloggvärlden... <3

2010-03-16 @ 12:45:57
URL: http://klassensfru.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0