Vilken färg har själen älskling?

Förstår inte vitsen med att jag insisterar med att gå upp så jäkla tidigt. Hade kunnat sovit tills nu, men jag gick upp halv nio. Vakna av mig själv bara sådär, och kände mig stressad och gick upp. Börjar helt seriöst tro att det är något fel med mig. När jag måste gå upp så vill jag inte, när jag inte måste upp så går jag upp i alla fall.

Sitter här och försöker låta bli att dricka kaffe,trots att jag verkligen vill.Men min mage kommer säga aj och det är helt ovärt att ha aj när man ska dra och jobba. Så istället dricker jag cola och socker kickar istället. Fungerar inte lika bra, men slipper att få ont i magen i alla fall.Får sluta med att dricka litervis med kaffe och stressa varje dag, inge bra. Det funkar ett tag, sen vill inte kroppen längre. Min kropp säger det klart och tydligt... jävla kropp! haha

Känner inte ni så ibland att ni blir arga på kroppen när den inte vill när den måste? Jag blir jätte arg, t.ex, om man känner sig yr eller aa vad som helst när man ska gå och jobba, sitter på bussen eller liknande. Blir skitirriterad då. Undrar varför kroppen vill jävlas sådär ibland? Det är ju bara taskigt.. =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0