Vill i väg ett tag.

Sitter här i min lilla trött-värld och är lite halv flummig och väntar på min vitlöksdränka jätte goda kyckling ska bli klar. Fattar inte varför det ska ta så himmla lång tid innan kyckling ska tina, har låtit den tina i 3 timmar och inte förens nu var den nästan helt tinad. Till och med is tinar ju fortare! haha

Sen blir det mat, och bra tv. Fundilerar till och med på att ta mig ett litet glas vin. Så gott med vin, skulle hur lätt som helst kunna dricka lite vin varje dag bara för att det är gott.. haha. Men tror inte att det är så bra kanske, eftersom det här med vin oftast brukar sluta med mersmak. Men man ska unna sig lite efter flera dagars hårt arbetande. Tycker jag är värd ett glas vin eller två.. :)

 
Fulbilden.. haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0