Fattar inte grejen med det här.

Alltid när jag är ledig, då vaknar jag tidigt. (om jag inte har druckit, men då kan jag vakna tidigt också). Och när jag ska jobba då vill jag bara sova längre. Förstår inte varför det är så. Kan ju inte tvinga mig själv att sova längre, det går inte. Ligger bara vaken i sängen då och kollar på klockan. Idag gick jag upp 8,har inte gjort något på två timmar. Har bara suttit vid datan och lyssnat på musik och druckit kaffe, som btw har hunnit blivit kallt men jag dricker det i alla fall.. Yes äckligt är det, men det är fortfarande kaffe.. haha.


Bilder från när Anna fyllde år.
Yes jag vet, jag suger på att lägga
in bilder..haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0