Helgen kom och helgen gick lika snabbt.

Helgen kom lika snabbt som den försvann. Hann knappt med att det var helg. I fredags gjorde jag absolut ingeting, var för trött efter en hård arbetsvecka.I lördags firade vi en vän. Vi grillade, drack och skrattade massor. Riktigt kul, synd bara att det inte fanns en enda fin bild på mig (som vanligt då). haha. Usch vad jag hatar när det inte blir bra bilder. Det är då man tänker, är jag så där ful? Och det värsta är att folk ba " nej du e ser ut så där, jätte söt". Lite konstigt det där faktiskt..haha.

Och i söndags var jag rätt så lagom trött måste jag säga. Det blev att ligga i sängen hela dagen. Gjorde absolut ingenting. Tur att det var fult väder så det var okey att bara sova hela dagen. Fast jag var trött även fast jag sov hela dagen, kanske sov för mycket?

Den här veckan har jag verkligen fullt upp! Jobbade 12-21 igår, idag,och i morron. På torsdag blir det shopping, ska fixa skor, studentpresent och födelsedags present. På fredag så tar min lilla Johanna studenten, och på lördag fyller Pia år, och på söndag blir det jobb. Det är ju ett under om jag är pigg på söndag haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0