Hoppas verkligen..

Nu hoppas jag verkligen på att sommaren är här på riktigt. Så härligt ute! Men man vet aldrig med vädret, den kan bjuda på en härlig försmak och sen dissa oss solgalna människor totalt. Så man får väl passa på att steka i solen medans man kan.. haha.

Skulle egentligen jobba idag, men nu vart det inte så. (dumma urinvägsinfektion som kom from nowere :( ). Så istället ska jag få i mig hundra lite vatten och ligga och steka i solen med Anna i hopp om att det ska gå över så snabbt som möjligt. Men det börjar redan bli bättre, inte lika jobbigt som det var när jag vakna (!!!!) av det i natt. Usch sånt är inge kul!

Men vad gör man? Man kan ju inte direkt bestämma över kroppen. Blir den sjuk så blir den. Det är så det är helt enkelt. Visst kan man förebygga så att man inte blir sjuk, men om kroppen har bestämt sig så har den de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0