I like to move it tusen gånger om.

Är barnvakt till vad jag tror är världens vildaste unge. Han är så himmla busig. Fast han växlar hela tiden med att vara mysig och sen blir han busig. Han är tokig den där, i morse attackerade han mig och kittlade mig och slickade mig i ansiktet :S haha. Fattar inte vart han har lärt sig det där, får nog ta och fråga syrran om det där..

Just nu kokar vi KLOOONEER (makaroner) och lyssna på "muumit muummit". Dvs, I like to move it, låten från madagascar. Den har vi lyssnat på si sådär femton gånger nu. Han tröttnar aldrig, men det gör jag..haha.

Kommentarer
Postat av: saraha

Öhh, det där med att slicka i ansiktet, har han ju gjort sen han var liten. Typ mååånga barn gör så.

Så nu ville du bara ha något att blogga om :P haha

2010-05-07 @ 14:29:41
URL: http://sknight.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0