I thought i was a fool for no one, but baby i'm a fool for you.

Igår vart det lite cider i solen. Eller aa solen och solen, solen försvann bakom träden efter en kvart ungefär. Men det var mysigt ändå. Sen var vi hos mig och tog det bara lungt, drack inte alls mycket. (konstigt nog för att vara jag..haha). Men det var trevligt!

Kom precis hem ifrån fika hos Sarah. Kladdkaka och kaffe. Riktigt gott, förutom att jag inte direkt var så sugen på något sött, så jag åt inte ens upp min bit. (konstigt nog för att vara jag..haha). Något fel med mig tror jag. Inte är jag sjuk i alla fall.Var helt enkelt inte sugen på något sött. Är mer hungrig just nu. Väntar på att mamma ska laga klart salladen som jag tjatade till mig idag. Ibland funkar sånt med envishet.. haha.

Ikväll blir det några öl med härliga människor. Jätte mysigt, synd bara att solen inte skiner. Det hade ju varit ett STORT plus, men man kan inte alltid få som man vill, eller hur? Det är åtminstonde inte kallt ute, och jag ska ju få dricka öl. Det räcker det me. =)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0