Jag ska få tillökning!

Jag är med hund. På torsdag hämtar jag min nya lilla hund. En cockepaniel pojke som är 1½ år och heter Bamse..haha. Ägarna är i 70års åldern och kan inte riktigt ta hand om han längre och hade egentligen tänkt att avliva honom. Så då ville jag ha han, ja jag vet lite spontant sådär. Men de bästa ideerna är spontana ideer!

Längtar riktigt mycket tills på torsdag, även fast vi måste åka hela vägen till Småland för att hämta honom. Men äh, roadtrip ftw. Är riktigt glad. Hoppas bara att han kommer överens med min tjockis! :)

Kommentarer
Postat av: anna

honom kommer jag sno av dig när du jobbar hihihi

2010-05-31 @ 20:03:07
URL: http://annabananaselander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0