Man blir ju som en arg hysterisk tant.

Vaknade av sånna lövblåsare (ni vet sånna som går runt med en djävulsmaskin och blåser bort blad och grus). Fattar inte varför dem måste börja kvart i 8 på morgonen? Det finns ju faktiskt folk som sover då. Alla människor är inte uppe med tuppen. Kändes som dem stod utanför mitt fönster i en timma med den där jäkla maskinen, bara för att jävlas.

Usch man blir inge glad av sånt där. Jag blir som en helt hysterisk arg tant om man vaknar av irriterande saker. Det går inte ens o resonera med mig då. Tänkte hela tiden "döda maskinen, hoppas den går sönder". Så jag gick snällt upp och satte på musik istället. För sova kunde jag ju absolut inte göra. Kunde dem inte göra det där i morron när jag är på jobbet? haha.

                                                    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0