Morron musik har guld i mun.

Finns inget bättre än att vakna till perfekt solsken och sommar väder och sätta på härlig sommar musik. Desutom gör de mig inte direkt ledsen att jag är ledig och det är sol. Tänka sig att det kan vara fint väder när jag är ledig för ovanlighetens skull.. haha. Vanligtvis brukar det vara regn.

Nu kommer jag väl säkert ge otur över min helg, och det kommer förmodligen börja regna snart bara för att jag säger det här, men det är i alla fall lite sol då i alla fall. Det kan regna om det vill, men bara en skur. Huvudsaken är att det är lite sol idag i alla fall. Helst sol i morron me när jag inte ska göra någonting alls. Tänker bara sola! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0