Önskar att jag gick i skolan, för då hade jag kunnat skolka.

Ibland önskar jag att jag fortfarande gick i skolan, av två anledningar. Dels för att man får massa lov, och dels för om man inte riktigt hade lust så hade man kunnat skolka. Det kan man inte direkt när man har jobb. Eller kan kan man väl, men det ser väl inte riktigt helt okey ut. Och om man skolkade i skolan så förlorade man bara en dag som man snabbt kunde ta igen, skolkar man från jobbet så förlorar man pengar, och det är ju värdefullt.. haha.

Inte för att jag inte har lust att gå till jobbet, det har jag. Men har som sagt för mycket att göra under hela den här veckan så det skulle vara skönt att kunna fixa en hel del idag. Men vad gör man? Nu är det bara så att jag måste ta mitt pick och pack och börja promenera till jobbet.. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0