Tror jag skulle behöva en powernap.

Så nu är jag barn fri. Har busat hela dagen. Vi har till och med hunnit vara förbi mitt jobb en sväng och busat. Fast Noah tyckte nog att det var roligast med fiskarna som finns där, han fick till och med mata dem. Så hela vägen hem sen pratade han om fiskarna och tanterna.. haha.

Men känner mig nästa helt slut. Skulle nog nästan behöva en liten powernap. Men så blir det inte! Det blir lite kaffe, en dusch och vin och spel med Anna och Pia ikväll. Känns väldigt bra, speciellt vin delen ;) haha. Ne, men det ska bli mysigt. Man behöver ju inte alltid gå ut, det är nästan trevligare att sitta och mysdricka och bara ta det lungt. Speciellt efter en lång arbetsvecka.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0