"You don't have to love me, you don't even have to like me.."

I morse när jag vakna så tänke jag " YES,det är sol och jag är ledi..neej.. det e jag ju inte fan". Vart riktigt besviken när jag kom på att jag inte var ledig. Får unna mig lite sol på vägen till jobbet helt enkelt. Och om jag har tur så är det en lugn eftermiddag, och en lugn eftermiddag betyder att man kan sitta ute i solen ett tag.. haha.

Annars får jag väl hoppas på sol i veckan, och önska de till nästa helg. Det vore ju för underbart faktiskt. Gärna rätt så varmt väder också, så kan man spendera hela nästa helg i solen. Bara sitta, och dricka en eller två öl. Det vore riktigt nice. Och nej, man MÅSTE ju inte dricka, man kan ju äta glass också. Men det känns lite mer trevligt med öl. Varför inte öl OCH en glass? Slå på stort liksom haha.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0