Filmer och snö.

Häromdagen så beställde jag massa filmer. 13 stycken filmer vart det, man behöver ju alltid mer filmer. Det är kul att ha filmer. Men två av filmerna är dokumentärer, man måste ju vara lite smart också och lära sig massa saker. Men det känns bra att ha så många nya filmer, för det händer ju ofta att det inte finns något att kolla på på tvn och då är det ju faktiskt bara att kolla på en film.

Har riktigt bra filmer också, vill typ se alla på en och samma gång, men det är helt omöjligt. Tror inte hjärnan heller skulle kunna ta in 13 filmer på en och samma gång. Jag hade nog säkert blivit en aning förvirrad i alla fall..

Va glad jag vart när jag kollade ut i morse när jag vaknade. Snö, snö, snö! Jag blir som sagt som ett barn när det är snö ute. Tycker att det är så mysigt med snö. Och jag får alltid lust att bara gå ut och kasta mig i snön, ha snöbolls krig och åka pulka. Hur kul som helst btw!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0