I got sunshine on a cloudy day.

Tror jag har råkat vända dygnet lite konstigt. Är uppe sent, men vaknar tidigt. Håller mig vaken ibland hela dagen och är vaken länge, och ibland tar jag en powernap. Det här är ju inte okej, måste vända tillbaka min dygnsrytm till något halv normalt i alla fall. Fast jag känner mig inte så trött. Jag tror om man är glad så känns inte trötthet på samma sätt faktiskt.

Idag ska jag fixa håret. Färga + förlänga. Kommer bli jätte snyggt. Tur att jag har en snäll frisör syster som gör detta på mig. Hon är faktiskt super duktig på att göra hårförlägningar. Folk tänker kanske, a men det är ju jätte lätt.. men guess what? Det är inte det. Det är mycket man måste tänka på, plus att det tar tid. Får se om jag kanske lägger upp en bild sen, jag är ju inte den grymmaste på att lägga upp bilder nu för tiden.. haha.

Kommentarer
Postat av: Cissi

vad roligt med hårförlängning! :D

2010-11-04 @ 10:50:29
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0