"känns som det bor en igelkott i min hals, och jag har moln i öronen".

Är sjuk igen, tredje gången på en månad. Något är ju fel. Eller så får jag helt enkelt sluta lyckas vara med sjuka människor. Enligt vådguiden så tyckte dem inte att jag skulle gå till läkaren för det låter som ett virus som många andra har ringt och frågat om. Så jag sitter här med dilemmat, ska jag ringa vårdcentralen eller inte? Jag känner mig ju inte döende, det känns bara som en igelkott bor i min hals och moln i öronen. Vilka likheter jag har eller hur? haha.


Jag tror helt enkelt att jag bara måste vila och ta det lungt, för det är inte direkt något jag har gjort när jag har blivit sjuk. Har vilat typ en dag sen är det full fart på mig igen och jag gör hundra olika saker, jobbar, shoppar, är med kompisar och festar. Det är nog inte direkt så bra det heller. Men jag blir så uttråkad och rastlös av att bara sitta hemma och tråka.. men jag antar att jag måste?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0