Längtar nästan redan hem..

Okej att det är iskallt ute, men det är illa när det är iskallt inne och det är det första man känner på morgonen. Inte kul alls att gå upp då. Och det hjälper ju inte att mamma hade lämnat köksfönstret en aning öppen heller.. haha.

Har haft en lagom mysig helg. Har verkligen bara tagit det lungt hela helgen. Typ legat i sängen och kollat på massa film och nästan inte orkat göra något. Men vad gör de? Man måste inte festa bara för att man är ledig. Fast jag har lyckats få  i mig några glas vin i helgen med, känns nästan egentligen lite som ett måste, kanske en tvångstanke?

Jag längtar verkligen inte till att gå till jobbet, bara för att det är kallt. Det blir en lång dag där på jobbet också, så hoppas den går snabbt. Vill redan hem därifrån och slippa gå i kylan. Känns som jag har mycket att göra dem här två dagarna, fast egentligen så har jag ju inte det. Nu gäller det bara att bli varm, tagga till och dra till jobbet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0