Nu är det fredagsmys som Pia hade sagt..

Håret vart faktiskt jätte bra, är riktigt nöjd. Fast fick klippa en hel del eftersom håret gick enda ner till höftbenet. Nu är håret bara under tuttarna, det känns mer lagom. Fast det känns lite ovant, det va så länge sen jag hade hårförlägning sist. Ska lägga upp någon bild sen så fort jag har fixat en bild.

Idag är det ju fredag. Har som vanligt ingen aning alls om vad jag ska göra. Men det vore kul att hitta på något bara för att det är fredag. Brukar inte ni känna så? Att det känns lite som ett tvång att hitta på något bara för att det är fredag. Just nu har jag fredagsmys för mig själv vid datan. Musik, kaffe och en glass (frukost med andra ord). Rätt så lagom just nu faktiskt.. haha.

Kommentarer
Postat av: Cissi

haha ja, det är oftast så. ska vi byta ögonfärg med varandra (;?

2010-11-05 @ 12:41:04
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0