Så konstig dröm, någon som kan tyda? haha

Jag drömde sån himmla konstig dröm. Jag va med massa folk sen skulle vi helt plötsligt rädda en gravid tjej. Hon var typ 15 och hennes pappa var helt psyko. Så vi var ute på landet och det fanns massa lador där så vi SPRANG runt där med den stackars gravida tjejen och gömde oss överallt. Det tog jätte lång tid att bara springa runt och gömma oss överallt, men det gjorde vi. Och den där pappan vart bara läskigare och läskigare.

Tänk er typ psyko slaktare ala skräckfilm, så såg han ut. Med gummistövlar och förkläde och hela köret. Stor och tjock och gråhårig var han också, en riktig creepy kille med andra ord. Hur som helst så sprang vi där och gömde oss och till slut kom vi till en typ liten lekstuga där det satt en tant och sålde massa saker. Tanten tvingade i oss päronsoda och vitaminer (eftersom vi hade sprungit runt så mycket), och sen kom det en liten soctant och hjälpte flickan och vi fick beröm och sen vaknade jag.

När jag vakna så kände jag bara, men wtf? Vad var de här för dröm? Vad betydde den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0