Snö och nya filmer.

Jag är nog en av dem enda få som blir riktigt glad över snön. Men det är nog kiddot i mig som älskar snö. För den vuxna i mig tycker ju att det är lite jobbigt. Det är kallt och blåser och allt är försenat. Men samtidigt så är det ju väldigt mysigt med snö. Det blir så mycket ljusare ute.

Har fått mina filmer också. Spontan beställde massa filmer mitt i natten, och vimsig som jag är har jag beställt två av samma filmer. Men det är inte hela världen det finns säkert alltid någon som vill ha dem. Har nu Gothika, 28 dagar senare, the hills have eyes, mirrors och the happening i min film samling. Så vad tror ni att jag kommer göra ikväll? Jo kolla på film... och äta ben & jerrys. Tisdags mys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0