Tiden går för fort..

Helgen var ju över på en sekund känns det som. Och nu är det måndag igen. Lite tråkigt med måndag tycker jag, fast det är nog bara för att det regnar som jag tycker det. Annars tycker jag oftast om måndagar, det känns liksom som en ny början. Jobbar också bara tre dagar den här veckan och är långledig under helgen sen.. så jag kan ju inte klaga.

Känns lite som jag har all tid i världen idag eftersom jag börjar fyra. Kan vara långsam hur mycket jag vill, men som vanligt kommer jag sitta här och sen helt plötsligt närmar klockan sig två och jag måste stressa. Så blir det alltid. Jag är för långsam vissa dagar för mitt eget bästa. Men när jag måste vara snabb så är jag riktigt snabb..

Kommentarer
Postat av: Lucas

Anmäl dig till dagens blogg om du känner för det :P

2010-11-15 @ 11:30:17
URL: http://modegrabben.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0