Tillbaka till verkligenheten.

Efter ha varit hemma en hel vecka, plus varit ledig i helgen så är det tillbaka till verkligheten och jobb. Tur att jag hade sov morgon idag, hade aldrig orkat annars. Har lyckats vända på dygnet så konstigt. Har varit uppe länge vaknat halv tidigt, och sen sovit på dagen. Och det gäller ju även natten som var. Kommer förmodligen bli väldigt trött någon gång sen under eftermiddagen.

Men hade en riktigt mysig helg. Utgång i fredags, och va med mina flickor som jag inte har träffat på ett tag. Lördags vart det middag hos syrran, och vi (åtminstonde jag) åt typ ihjäl mig för vi åt tacos. Man kan liksom inte riktigt sluta äta då. Och allmänt mys resten av helgen. Jag kan absolut inte klaga! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0