En sväng till Ikea och den bra filmen gjorde min dag.

Det vart en sväng till Ikea med syrran och co. Jag tackar aldrig nej till en sväng på Ikea, jag hittar alltid massa roliga saker där. Idag vart det ljus, sängkläder, en filt, en hängare, skärbräda till mamma och skarvsladdar. Inte så illa. Så nu är mitt rum hur mysigt som helst och luktar vanilj. Det är inte illa de.

Lyckas även köpa filmer idag (det var på tiden). Stardust och American history x. Även fast jag redan har sett båda så tycker jag att dem är väldigt, väldigt bra. Har precis kollat klart på Stardust, och jag blir lika kär varje gång. Tycker den är så fin. Jag blir glad i hela själen. Jag kan lungt säga att shoppingen och filmen botade min söndags depp ångest.. haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0