Ett gäng griniga dramaqueens.

Hösten har kommit och då har helt plötsligt havla världen förvandlats till griniga, gnälliga dramaqueens som inte har något bättre för sig än att gnälla om precis allt. Då menar jag verkligen allt. Inte hej jag missa bussen gnäll, utan mer, varför står det en kopp här?Den ska inte stå här, - gnäll.

Jag förstår inte hur folk kan ändras sådär bara för att årstiden ändras. För det kan ju inte enbart vara jag som har märkt det här hos folk? Jag tycker till och med att busschaffisarna är mer otrevliga än vanligt. Men ni kanske inte har märkt något? För det är ju lite konstigt att folk förvandlas till någon helt annan för att solen inte skiner längre och det är inte 22+ på dagarna. Tänk att vara gift med någon sån.. haha. Jobbigt det måste vara!

Och ja folket, jag är fullt medveten om att det här är ju ett gnälligt inlägg. Men jag måste ju få gnälla lite på de gnälliga folket. Det är ju okey, så länge jag inte blir en grinig dramaqueen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0